.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جزئیات بررسی حادثه کوی دانشگاه

عضو کمیته پیگیری حوادث کوی دانشگاه و مسائل مربوط به اغتشاشات اخیر اتفاقات رخ داده در کوی دانشگاه را کاملا مشکوک خواند و گفت: پیگیریهای اخیر مجلس نشان می دهد نهادهای مسئول در نظام به هیچ وجه در این اتفاقات دخیل نبودند.

کاظم جلالی در گفتگو خبرنگار پارلمانی مهر، با اشاره به دیدار اعضای کمیته پیگیری حوادث کوی دانشگاه و اغتشاشات اخیر و سه نامزد انتخابات و آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهارداشت: دیدار روز سه شنبه با آقایان کروبی و موسوی و دیدار روز چهارشنبه با هاشمی رفسنجانی و رضایی بود که در این ملاقاتها بر استفاده از ظرفیتهای قانونی کشور برای حل وفصل مسائل انتخابات و اختلافات تاکید شد.

وی افزود: مسئله دیگر اغتشاشاتی است که در سطح کشور شاهد آن هستیم. این اتفاقات نه در شأن ملت ایران است نه در شأن کاندیداهاست و آنان باید صف خود را از اغتشاشات جدا کنند.

جلالی تصریح کرد: در این دیدارها تاکید شد که مجلس آمادگی دارد در چارچوب قانون و استفاده از ظرفیتهای قانونی مسائل مربوط به انتخابات را پیگیری کند.

وی خاطرنشان کرد: بحث دیگر در این دیدارها این بود که کاندیداها صف خود را به شکل شفاف از وضع موجود جدا کنند و اغتشاشات موجود را محکوم کنند به طوری که ساحت کاندیداها از اغتشاشات و فضای آن دور شود و مسائل در چارچوب قانونی پیگیری شود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس یادآور شد: در این جلسات نقطه نظرات کاندیداها شنیده شد و آقای رضایی گفت که وی هم بر استفاده از ظرفیت قانونی برای حل و فصل مسائل مربوط به انتخابات تاکید دارد.

عضو کمیته پیگیری حوادث کوی دانشگاه ادامه داد: مسائل مربوط به حادثه کوی را پیگیری کردیم و مشخص شد جریانی که در کوی اتفاق افتاد کاملا مشکوک است و به هیچ وجه نهادهای مسئول در جمهوری اسلامی در این حادثه دخیل نبوده اند و برخی تلاش دارند این را وارونه جلوه دهند.

وی گفت : ما تلاش داریم به شکل جدی موضوع را پیگیری کنیم معتقدیم این اتفاقات به دور از ساحت نهادهای نظام است و باید پیگیری شود پشت صحنه این حادثه کجاست و نهایتا گزارش خود را به مجلس ارائه خواهیم کرد.

جلالی تاکید کرد: ما به دنبال کارهای شعاری نیستیم و کمیته قصد دارد با طمانینه و جدی کار خود را انجام دهد. درعین حال کمیته و اعضای آن به دنبال فضا سازی رسانه ای نیستیم وامیدواریم با انصاف و تدبیر موضوع پیگیری و حل شود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به مهر گفت: آقای موسوی نیز گفت در هر حال وی گوشت و پوست واستخوانش از نظام است و تاکید داشت که همه باید تلاش کنند نظام جمهوری اسلامی تضعیف نشود و یادآور شد که همواره خود را خادم جمهوری اسلامی می داند.

وی با اشاره به پیگیری های انجام گرفته از سوی رسانه ها برای اطلاع از گزارش کمیته پیگیری حوادث کوی دانشگاه و همچنین مجتمع های مسکونی مورد حمله قرار گرفته تاکید کرد: ما نمی خواهیم در فضای تعجیل کار خود را انجام دهیم رسانه ها هم از ما نخواهند با عجله بررسی های خود را انجام دهیم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 خرداد 1388
احتمالا حمله به دانشگاه مازندران نيز مشكوك بوده و شايد توسط خود دانشجويان صورت گرفت؟ لباس شخصي ها در حضور نيروي انتظامي به دانشجويان بي پناه حمله كردند و با دستگيري آنها را تحويل ماشين نيروي انتظامي دادند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.